Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris NETEJA. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris NETEJA. Mostrar tots els missatges

dissabte, 10 d’octubre del 2009

Tambor de Colon


Recordes el tambor de Colón??...... que bé ens ho passàvem, estàvem desitjant que s'acabés el detergent per a agafar-lo, era el nostre bagul de les joguines. Hi podies trobar de tot: una peça del Exin Castillo, una ruleta dels jocs reunits, un vestit de la Nancy, els geyperman o els maldelman... Quins temps!!