Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris GELATS. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris GELATS. Mostrar tots els missatges

dimecres, 7 d’octubre del 2009

Frigurón




Aquest gelat va aparèixer l'any 1982 com a record de la pel·lícula "Tiburó", molt de moda als 80. Era de gel blau i de gust alguns deien a pinya, però en realitat no se sabia ben del cert. El més divertit era que et deixava la llengua del tot balva.
Aviat va desaparèixer del mercat potser per l'exitència d'altres gelats similars més barats.

Colajet


Qui no recorda el Colajet de Camy?
Tenia forma de coet i la combinació de gustos era arriscada: cola, llimona i xocolata, però la veritat és que era realment bo.











Amb una mica de sort en podies guanyar un altre de gratis, ja que com a promoció, al pal dels gelats Camy venien com a premi.

Capitan cola.


No sé en que año aparecio y desaparecio pero si es un recuerdo de mi infancia, y me apetecia recordarlo aunque fuera con una imagen...