Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris BEGUDES. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris BEGUDES. Mostrar tots els missatges

dimecres, 28 d’octubre del 2009

Kina San Clemente



Als anys 60 les bodegues López Hermanos van crear el vi dolç amb extractes de quinina "Kina San Clemente", i el nen que el representava, en Kinito, va arribar a ser un personatge molt conegut arreu d'Espanya.
Era un element indispensable a totes les cases on hi havia nens, ja que se'n donava un gotet abans de menjar a tots els que no tenien gana. En kinito sempre deia una frase que va passar a formar part del llenguatge popular: "Da unas gans de comerrrr...".
Els anuncis d'aquest producte a la televisió eren molt entranyables i tenien cançons molt encomanadisses. Molta gent va aconseguir el nino Kinito enviant sis taps d'aquest producte.

La Casera




Des de sempre La Casera s'ha caracteritzat pel seu poder refrescant i la seva xispa. La botella tradicional era la de vidre amb el tap de porcellana.

El primer producte de La Casera, la seva insuperable gasosa, va néixer el 1949 i de seguida va conquistar les llars espanyoles. A més, va ser la primera marca de begudes a fer campanyes de publicitat amb la utilització de gràfiques innovadores per a l'època.

Als 60 va arribar a les majors vendes de la seva història, desbancant al seu competidor de l'època, el sifó. Es va estendre per tot el país i es van llançar nous formats i gustos: La Casera Limón i La Casera Naranja.

Als 70 la seva publicitat va arribar a la televisió retratant escenes familiars divertides.

Més endavant vindrien La Casera Cola sense cafeïna i les llaunes, així com la famosa frase representativa d'aquesta marca: " Si no hay Casera, nos vamos".

dimecres, 7 d’octubre del 2009

Mirinda





Recordeu aquestes botelles?
Mirinda era una beguda gasosa originalment creada a Espanya que es va implantar amb força a la resta del món. N'hi havia de dos gustos: taronja i llimona.
La paraula Mirinda significa "admirable, meravellós" en esperanto, ja que els seu creador parlava aquesta llengua.


















Kas


Kas és una beguda carbonatada (refresc) de taronja, llimona i poma.
També es va comercialitzar el Bitter Kas, una beguda amarga per l'aperitiu sense alcohol, el refresc de cola Kas Kol, amb menys èxit, i una verssió amb gust a raïm.
L'any 1956 als germans Román i José María Knörr, descendents d'un cerveser alemany establert a Vitòria, i fabricants de las cerveses i gasoses locals "El As", se'ls va ocòrrer barrejar les seves gasoses amb concentrat de suc de taronja. Va sorgir així el primer refresc de taronja amb gas espanyol, cinc anys abans que es comercialitzés a Espanya la Fanta.
Un any després van decidir incorporar la "K" inicial del seu cognom a la marca original "El As", per a formar la marca actual.
Es va començar a comercialitzar a Vitòria, d'on era originària la marca, i aviat va ser popular al nord d'Espanya, ajudada per una campanya amb el lema "Beba Kas nada más" o els èxits esportius de l'equip ciclista que va patrocinar durant molts anys.
Encara avui és un dels refrescs de fruites més consumit al nord d'Espanya.
La marca va pertànyer a la família Knörr fins que aquesta va vendre una participació majoritària a finals dels 80 al banc BBV. El 1992 la Companyia de Begudes PepsiCo, filial espanyola de PepsiCo, va comprar finalment l'empresa i la marca Kas.